Як вибрати сервісний центр для ремонту гаджета в Україні?
07.05.2022

Поради та рекомендації

Як вибрати сервісний центр для ремонту гаджета в Україні?

З чого потрібно почати – це розуміти різницю між сервісним центром та майстернею.

Сервісний центр з ремонту електроніки – організація, яка надає послуги з ремонту мобільної техніки або будь-яких гаджетів (все залежить від спеціалізації та видів послуг сервісного центру, оскільки не кожен сервіс може охопити ремонт мобільної, побутової та будь-якої іншої техніки в одній організації) та іншої продукції. Сервісні центри можуть проводити гарантійний та не гарантійний ремонт техніки.

Сервісні центри можуть бути:
Приватний сервісний центр — такі сервіси не мають, якоїсь авторизації, але досить серйозно укомплектовані хорошим та професійним обладнанням, яке дозволяє проводити ремонт на найвищому рівні. Ці сервіси можуть, за бажанням, отримати авторизацію будь-якого бренду. Але ж це не просто. Також такі СЦ можуть оформлювати торговельну марку (ТМ) за бажанням.

Плюси приватних (можливо мережевих) сервісів:
– Наявність запчастин (у більшості випадків є все за фактом, бувають моменти коли сервіс може перемістити запчастину якщо немає в наявності протягом 1-2 днів, використовуються оригінальні та не оригінальні запчастини)
– Терміни ремонту (кожен СЦ зацікавлений робити роботу швидко, а це залежить від професіоналізму спеціаліста, завантаженості та наявності запчастин, тому терміни ремонту варіюються від 1 години до декількох днів)
– Якість ремонту (завдання зробити роботу так щоб клієнт до тебе повернувся тільки з проханням відремонтувати інший свій смартфон або порекомендувати вас друзям, та знайомим як добрих професіоналів)
– Гарантія (кожен сервіс прописує свої умови та терміни гарантії, і в середньому вони варіюються від 1 до 12 місяців, все залежить від виду робіт)
– Ціна (оптимальна та середня по ринку, нижча ніж у авторизованих СЦ)
Приватні СЦ можуть використовувати як оригінальні запасні частини, так і копії гарної якості на відміну від авторизованих СЦ, які мають використовувати лише оригінал.

Авторизований сервісний центр – досить серйозно укомплектовані хорошим та професійним обладнанням та мають авторизацію від виробника тієї техніки, яку приймають у ремонт. АСЦ можуть працювати під своїм зареєстрованим брендом “ТМ” або виробник, який реалізує техніку в Україні, відкрив СЦ та вказує свій бренд.
Наприклад, в Україні є сервісні центри, які мають авторизацію від Samsung, Nokia, LG, Sony, Xiaomi, Apple і працюють під своїм брендом. Авторизовані СЦ працюють виключно за правилами та стандартами, які прописує йому виробник цієї техніки.

Плюси авторизованих СЦ:
Аналогічно пунктам, зазначеним вище для приватних сервісних центрів, але два з них найбільше можна віднести до мінусів, а саме «наявність запчастин» та «ціна».
Наявність запчастин дотримується суворо і надходить виключно від виробника. Авторизованому СЦ забороняється використовувати запчастини, купуючи їх у будь-яких приватних осіб або інтернет магазинах. І якщо немає запчастини для вашого пристрою за фактом або на складі в Україні, ваш смартфон може бути відремонтований не за 2 години як у приватних, а за 2 тижні. Тому що слід чекати запчастину наприклад з Китаю. Так, це буде оригінальна запчастина, але в 21 столітті бути без смартфона навіть пару годин критично для 95% користувачів.
І ціна, яка може бути більшою у 2-3 рази, ніж у приватних сервісів. Авторизовані СЦ зобов’язані використовувати виключно оригінальні запчастини!

Майстерня з ремонту мобільних пристроїв – невелике приміщення, в якому може бути 1 або 2 особи, обслуговувати дуже обмежену кількість мобільних пристроїв з обмеженим списком видів послуг. Дані майстерні в основному мають формат невеликого приміщення в 5-10 квадратів, в якому розміщено один стіл майстра і він є місцем приймання пристроїв на ремонт. Є невелика кількість інструментів для швидкого ремонту. Так само може бути невелика вітрина з непотрібними аксесуарами та зоною очікування у вигляді 1 стільця. Дані «організації» не мають якогось бренду або імені та працюють під вивісками такого формату як: «Ремонт телефонів, планшетів, ноутбуків», «Ремонт Android, iPhone», «Майстерня з ремонту мобільної техніки», «Терміновий ремонт телефонів» та так далі.

Що можна відзначити за майстернями на сьогоднішній день:
– Наявність запчастин (80% немає в наявності, і 20% є в наявності)
– Терміни ремонту (за “настроєм” у майстра, у майстернях на сьогодні частіше працюють самі собі начальники та робота за планом або графіком велика рідкість, у цьому будьте готові до можливого багато часового очікування)
– Якість ремонту (50/50, залежить від якості використовуваних запчастин, “настрою” та кваліфікації майстра)
– Гарантія (з нагоди клієнтів, які до нас зверталися після невеликих майстерень, іноді не відрізняється від гарантії кіоску, а точніше 2 метри. Але в більшості випадків вона є і іноді працює)
– Ціна (присутність прайсу 50/50, часто просто з голови можуть говорити ціни)

Про «кіоски» не хочеться говорити, а більше хочеться кричати. Не радимо звертатися до таких «майстерень»! Запитайте чому? Ось вам кілька моментів:
— Відсутність будь-яких документів на провадження цієї діяльності в більшості випадків. І так це має вас хвилювати. Якщо виникають, якісь суперечки то питати з порожнього місця буде дуже складно.
— Фізично сьогодні він тут є, а завтра їх не може бути.
— Гарантія на проведені роботи та запчастини 2 метри від кіоску.
— Дуже часто зустрічаються студенти без досвіду роботи, а якщо якийсь досвід і є, то отримано з відео на YouTube, а потім практика проводиться на ваших пристроях.
– Терміни ремонту від 30 хвилин. Заманливо? Але це якщо є запчастина за фактом і складність ремонту така, що її може виконати дитина, а таке в 98% випадків зустрічається дуже рідко, і до запитань, а ви не бачили, тут був майстер я йому здавав iPhone 13 на заміну дисплея, а тепер не можу його забрати, тому що його немає вже два тижні, і він не бере трубку, а я ще й повну передоплату дав за дисплей.
– Якість запчастин. Найчастіше такі майстри використовують практику, де взяти дешевше та продати дорожче. Дешеві запчастини – це копії низької якості. Та взагалі наявність 95% немає в наявності, і 5% є в наявності.

Ми можемо перераховувати ще багато пунктів, чому не варто навіть звертати увагу на таких «підприємців», які часто налаштовані на швидкий заробіток з мінімальною якістю та вкладеннями.
Ось саме таке недбале ставлення до сфери послуг з ремонту техніки, горе майстрів та майстерень, залишає негативний відбиток у клієнтів, які потім з побоюванням у майбутньому звертаються до інших адекватних СЦ, думаючи, що всі такі.
Просто не потрібно вестися на те, що “кіоск” поруч з будинком і дуже дешево! Хороший спеціаліст не може бути біля кожного під’їзду чи офісу. Зробіть правильний моніторинг перед вибором сервісного центру, це займе 15-20 хвилин, використовуючи свій смартфон або ноутбук по можливості. Якщо незручно дістатися, скористайтеся кур’єрами або службою доставки. Але отримайте якісний ремонт техніки із повною відповідальністю від виконавця.

Ще одна корисна інформація: На що необхідно звертати увагу при виборі СЦ?

Ми постаралися вам коротко пояснити, що таке сервісний центр, а що таке «майстерня» та «ларьок/кіоск». Вибирайте тільки найкращих виконавців та пам’ятайте, що сервісний центр MFIX – краще коли цілий!

5 3 голосів
Рейтинг статьи
0 комментариев
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі