На що потрібно звертати увагу при виборі сервісного центру?
10.05.2022

Поради та рекомендації

На що потрібно звертати увагу при виборі сервісного центру?

Пошук сервісного центру в Інтернеті, наприклад, у Google
Якщо ви знайшли в Google сайт сервісу, зверніть увагу на такі моменти.

– Інтернет ресурс або іншими словами сайт, який повинен бути у кожної сфери послуг, що поважає себе, з усією необхідною інформацією для клієнта. На сайті має бути вказана інформація про місцезнаходження сервісу (вулиця, номер будинку, номер офісу тощо). Також повинні бути зазначені контактні номери телефонів або форми зворотного зв’язку (чати, месенджери). Якщо сервісний центр не має фактичного прайс-листа, з яким ви хочете ознайомитись, то ціни повинні бути вказані на сайті. Також має бути зазначений попередній список брендів, що ремонтуються, та види послуг.

УВАГА! Просто створена сторінка або іншими словами односторінник (лендінг), або формат стародавнього сайту з половиною неробочого функціоналу це не сайт організації, а будь-що. Ми не говоримо, що це погано, але якщо організація серйозна то сайт буде виглядати серйозно, де буде, вказана максимально вичерпна інформація для клієнта.

– Відгуки. Це один із найважливіших пунктів, на який необхідно звертати увагу. Прочитайте мінімум 5-7 відгуків з різних видів звернень до вибраного сервісного центру. Подивіться відгуки на різних сайтах про цей центр. Подивіться відповіді від керівника чи відповідального за відповіді на відгуки клієнтів. Так ви зможете заочно познайомитись із цим СЦ. Велике прохання збирати інформацію про відгуки на різних ресурсах, оскільки є дуже погані СЦ, які накручують відгуки, просто купуючи хороші коментарі, тим самим обманюють майбутніх клієнтів!

– Зверніть увагу на відеоконтент про роботу обраного СЦ, якщо він є. Наприклад, у сервісу створено канал YouTube. Зверніть увагу на стиль роботи. Як оформлено робоче місце, наскільки акуратно проводиться ремонт, яке обладнання використовується. Не дивіться відео де «майстри» самоучки, сидять за письмовим, брудним столом і колупають дідівськими викрутками сучасну техніку. Таких дуже багато і таким «майстрам» має бути соромно, показувати таку роботу. Відрізнити профі від “недомайстра” дуже легко, просто потрібно витратити трохи часу, щоб отримати якісний ремонт у професіоналів.

– При зв’язку в телефонному режимі або написавши на підтримку на сайті online, зверніть увагу на повноцінну передачу інформації про ваш запит на ремонт техніки. Оператор повинен повідомити вам про можливість ремонту, ціну, терміни.

Потрапляючи до сервісного центру, зверніть увагу на:

– Куточок покупця. Необхідні дані для клієнта, де ви побачите всю інформацію про обслуговуючу організацію. Реєстраційні дані, сертифікати тощо.

– За бажанням зверніть увагу на інтер’єр СЦ. Якщо є зона очікування, зона аксесуарів і взагалі оформлення сервісного центру на сучасному рівні, то можна зробити висновок, що сервіс вкладає в себе і турбується про всі напрямки свого виду діяльності. Перебувати клієнту в сервісі має бути приємно.

– Оформлення пристрою, що здається. Максимально вся необхідна інформація має бути зазначена формально під час передачі на ремонт того чи іншого пристрою. Модель, колір, кількість, вид несправності, ціни, інші важливі пункти.

– Обов’язково ознайомтесь із умовами роботи сервісного центру. Найчастіше вони вказані на заявці, що підписується, або на сайті сервісного центру.

– Уточнюйте у менеджерів СЦ чи роблять саме вони ремонт за місцем, а не передають вашу техніку іншим сервісам. Який мінус для клієнта? Перше – це терміни. Вони відразу розтягуються, тому що вони у вас прийняли техніку, а потім ще везуть її в інший сервіс. Друге – це ціна. Вона збільшується, тому що заробити потрібно сервісу, який приймав і сервісу, який робив ремонт. Це поширений «обман» на який йде багато маленьких точок або “ларків”. Не маємо на увазі мережеві послуги, які працюють у форматі пунктів прийому та видачі.

Порада для клієнтів!
Після того як ви отримали готовий гаджет, велике прохання залишати відгуки про якість роботи та обслуговування. Це стосується різних сфер послуг: сервісних центрів, магазинів, закладів тощо. Це дуже важлива та корисна інформація для майбутніх клієнтів, яка допоможе у виборі тієї чи іншої організації. Відгуки можна залишати на Google відгуки, сайти каталоги, соціальні мережі та ін.

Ще одна цікава стаття: Про “развод” деяких сервісних центрів з ремонту або як убезпечити себе від обману?

Коротко ми постаралися розписати вам основні пункти при виборі сервісного центру. Вибирайте лише перевірених виконавців та радьте їх друзям та знайомим. І пам’ятайте, що сервісний центр MFIX – краще коли цілий!

5 2 голосів
Рейтинг статьи
0 комментариев
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі