25.08.2020
Поради та рекомендації
Про розлучення деяких сервісних центрів з ремонту, або Як убезпечити себе від обману
На жаль, ніщо не вічне і кожен гаджет, незалежно від моделі, вартості та виробника, раніше чи пізніше виходить з ладу та його власнику доводиться звертатися до майстерні, яка займається ремонтом такої техніки.
Звичайно, бувають і прості поломки, які можна виправити самостійно, але в більшості випадків ремонту смартфона, планшета, ноутбука або іншого гаджета потрібні не тільки знання та практичні навички, але й спеціальне обладнання та інструменти, програми для діагностики та налагодження, а також оригінальні запчастини (принаймні їх якісні копії).
Як показує практика, у телефонах та будь-якій іншій комп’ютерній техніці деякі проблеми апаратної частини та збої з програмним забезпеченням можуть завести в глухий кут навіть дуже досвідчених користувачів. І слід зазначити, що тут є великі можливості для різних несумлінних майстрів, на хитрі хитрощі яких трапляються багато власників комп’ютерних пристроїв, внаслідок чого втрачають значні суми.
Наведемо в цій статті найпопулярніші варіанти обману при ремонті комп’ютерів, ноутбуків, смартфонів і планшетів; порадимо – на що варто звернути увагу, щоб не потрапити на такі хитрощі. Отже…
ТОП-7 способів обману при ремонті телефонів та іншої комп’ютерної техніки

- Виклик майстра додому для ремонту. Зараз у Києві та інших українських містах стає дедалі популярнішою послуга, коли майстер приходить до замовника додому, щоб відремонтувати ноутбук чи смартфон. Дуже рекомендуємо все ж таки донести свій гаджет до великого і надійного сервісного центру, тоді шанси, що Вас обдурять, знижуються багаторазово! Якщо все ж таки самому не хочеться цим займатися, тоді просто замовте кур’єра з цього СЦ, який спочатку забере техніку у Вас вдома, а потім після ремонту доставить її Вам назад.
- Нав’язані додаткові послуги. Це найчастіший і найнешкідливіший спосіб «здерти» із замовника більше грошей. Вдаються до такого хитрощів як приватні майстри з ремонту, так і досить великі сервіс-центри. Суть обману полягає в тому, що при незначній проблемі Вам її усунуть, але спробують нав’язати непотрібні додаткові послуги (наприклад, чищення пристрою, видалення вірусів, перепрошивка, ремонт вентилятора тощо).
- Сильно завищений обсяг робіт. Аналогічно до попереднього способу обману. Особливо часто цей метод застосовується у випадках, коли Ваш гаджет не подає ознак життя: зовсім не вмикається або в нього не горить екран – тоді майстер, бачачи Ваш панічний настрій, може розповісти про цілий комплекс робіт, які необхідно виконати; а насправді, можливо, вся проблема полягає тільки в контакті, що відійшов. Не потрапити на подібний прийом досить складно, адже Ви самі не можете реально зрозуміти: у чому саме причина несправності. Єдине, що можна порадити в такому випадку: якщо виникли сумніви в сумлінності майстра, просто відмовтеся від його послуг і зверніться до солідного сервісного центру.
- Хитрі подвійні прейскуранти. Багато невеликих майстерень працюють за подвійними прейскурантами: на сайті вказують одну вартість робіт, залучаючи клієнта, а потім, коли той приходить з несправним гаджетом у майстерню, називають іншу суму, часом двічі-тричі перевищує заявлену на сайті. Крім того, у договорі можуть прописати додаткові послуги, які також нібито входять до вартості ремонту. Уважно читайте текст договору від початку до кінця, не пропускаючи нічого. Особливо звертайте увагу на місця, де наводяться перелік робіт та суми, порядок оплати, а також там, де написано дрібнішим текстом!
- Встановлення б/в комплектуючих, а також заміна деяких компонентів на старі. У таких випадках йдеться, як правило, лише про порівняно дорогі комплектуючі (наприклад, жорсткий диск або дисплей). Так, деякі недобросовісні майстри можуть встановити вам уживані комплектуючі замість нових або замінити у вашому пристрої нові робочі комплектуючі на аналогічні, старі або менш продуктивні. При цьому варто відзначити, що установка б/в комплектуючих цілком допустима, проте вона може проводитися лише у випадку, якщо замовник про це попереджений (адже бувають ситуації, коли нових деталей заміни немає).
- Встановлення дешевших запчастин. Аналогічно до попереднього методу обману. Оплата береться за встановлення нових оригінальних комплектуючих, а насправді замість них встановлюють або дешеві китайські копії, або деталі, що були у використанні.💡 Дізнайтесь як відрізнити оригінальний акумулятор iPhone від копії або підробки.
- Скупка смартфонів та інших комп’ютерних пристроїв за безцінь. Якщо Ваш пристрій зовсім перестав працювати, то Вам можуть спробувати «навішувати локшини на вуха», розповідаючи про те, що окислилася акумуляторна батарея, згорів процесор або сталося ще щось інше, в результаті чого Ваш апарат полагодити практично неможливо або ж ремонт обійдеться в суму, яку можна порівняти з ціною нового такого гаджета. Але так, мовляв, і бути – у майстерні готові його купити за певну невелику суму. Ніколи не піддавайтеся на такий прийом! За такої пропозиції відразу ж забирайте свою техніку і йдіть в інший сервісний центр, щоб переконатися, чи вам сказали щодо складності ремонту.
ТОП-7 признаков: как распознать ремонтную мастерскую, где вас могут обмануть
Конечно, нет универсального совета – как избежать недобросовестных мастеров, предлагающих ремонт смартфонов или любых других компьютерных устройств и готовых при этом обмануть клиента. Однако есть признаки, которые Вас должны сразу же насторожить:

- Примитивный сайт мастерской. Как правило, все крупные надежные сервисные центры имеют солидные корпоративные сайты, сделанные на высоком профессиональном уровне.
- На сайте отсутствует конкретный адрес мастерской. На вопрос о том, можно ли к ним приехать, отвечают отрицательно, поясняя это самыми различными причинами.
- На сайте и/или вывеске нет конкретного названия. А написано только что-то типа: сервисный центр, мастерская по ремонту.
- Предложение всевозможных бесплатных услуг: курьер, диагностика, чистка и т.п. Запомните, что ничего бесплатного не бывает (кроме сыра в мышеловке), никто даром для Вас работать не будет (конечно, если Вы не близкий родственник или друг).
- Слишком низкие цены. Если в мастерской по ремонту компьютерной техники расценки на большинство услуг существенно ниже, чем у всех ближайших конкурентов, то здесь, вполне вероятно, кроется подвох. Слишком низкая стоимость ремонта возможна только за счет нарушения технологии работ, использования примитивного оборудования или дешевых низкокачественных запчастей.
- Длительная гарантия. К сожалению, обычно на все запчасти даже очень солидные производители дают не слишком длительные гарантии; следовательно, и сервисный центр принимает гарантийные обязательства на устанавливаемые детали в пределах этих сроков.
- При обосновании высокой цены мастер применяет слишком мудрёные фразы и технические выражения.

Совет👨🎓
Чтобы на 100% исключить любой возможный обман, просто обращайтесь в наш Сервисный центр M-FIX. Конечно, мы не собираемся утверждать, что на сегодняшний день наш СЦ – самый лучший в Киеве. Но мы очень стремимся к этому и дорожим своей репутацией, а поэтому делаем все возможное, чтобы наши клиенты всегда оставались нами довольны и рекомендовали бы нас своим родственникам, друзьям и коллегам.💚