Ремонт через новую почту
Крок 1. Зв'язок із менеджером

Зв’яжіться з нами за одним із зазначених номерів телефонів або надішліть заявку на «Зворотний дзвінок».

+38 (044) 599-08-30
+38 (068) 622-83-33
+38 (063) 422-83-33
+38 (066) 322-83-33

Крок 2. Надсилання гаджета

У телефонному режимі наш представник відповідає на всі ваші запитання щодо ремонту телефону. Після підтвердження, вам потрібно звернутися до найближчого відділення Нової Пошти та надіслати посилку на склад до Києва.

Переглянути інформацію для відправки

Крок 3. Повідомляємо про готовність ремонту

Після закінчення ремонту адміністратор повідомляє вам про готовність вашого замовлення, а також обов’язково погоджує з вами терміни зворотної доставки у ваше місто. Якщо ремонт пристрою недоцільний, ми вам повідомимо про це і відправимо назад. Діагностика в даному випадку – безкоштовна.

Крок 4. Оплата та отримання

– Післяплатою у відділенні Нової Пошти після прибуття вашої посилки.

– Оплата на рахунок Банку (VISA, MasterCard).

– Оплата готівкою у сервісному центрі після закінчення ремонту.

Ремонт через Укрпочту
Крок 1. Зв'язок із менеджером

Зв’яжіться з нами за одним із зазначених номерів телефонів або надішліть заявку на «Зворотний дзвінок».

+38 (044) 599-08-30
+38 (068) 622-83-33
+38 (063) 422-83-33
+38 (066) 322-83-33

Крок 2. Надсилання гаджета

У телефонному режимі наш представник відповідає на всі ваші запитання щодо ремонту телефону. Після підтвердження, вам потрібно звернутися до найближчого відділення УкрПошти та надіслати посилку на склад до Києва.

Переглянути інформацію для відправки

Крок 3. Повідомляємо про готовність ремонту

Після закінчення ремонту адміністратор повідомляє вам про готовність вашого замовлення, а також обов’язково погоджує з вами терміни зворотної доставки у ваше місто. Якщо ремонт пристрою недоцільний, ми вам повідомимо про це і відправимо назад. Діагностика в даному випадку – безкоштовна.

Крок 4. Оплата та отримання

– Післяплатою у відділенні Нової Пошти після прибуття вашої посилки.

– Оплата на рахунок Банку (VISA, MasterCard).

– Оплата готівкою у сервісному центрі після закінчення ремонту.

Гарантія якості

На всі послуги, що пропонуються сервіс-центром M-FIX, поширюється гарантія. (дивитися умови)

Ми суворо дотримуємося законодавства України (закон «Про захист прав споживачів»), з яким можна ознайомитися на сайті ВРУ.

Не знайшли відповідь на своє запитання?
Задайте його нам,
відповімо найближчим часом!

Часто задавані питання
Як довго триває ремонт?

Все залежить від виду ремонту. На кожній картці пристрою на веб-сайті в таблиці вказано дуже актуальний час ремонту. Терміни ремонту можуть змінюватись при виявленні додаткових несправностей, що обумовлюються з клієнтом. Форс мажори. Зверніть увагу, що на сайті вказані терміни ремонту без урахування «черги», тому якщо завантаження у майстрів на момент здачі вами пристрою велике – термін збільшується. Про це проінформує адміністратор.

Які бренди ви ремонтуєте?

Сервісний центр обслуговує на сьогодні лише мобільну техніку. Актуальний список брендів ви можете побачити на сторінці «Бренди»

Чи даєте ви гарантію заміни скла?

Гарантія на заміну скла/тачскріна матриці 3 місяці. На механічне пошкодження будь-якого роду, потрапляння вологи чи оновлення ПЗ – гарантія не поширюється.

Яка гарантія, що я отримаю свій пристрій?

100%. Надання послуг поштою – це сучасний вид послуги. Використовуючи цей вид здачі техніки в ремонт, ми рекомендуємо добре аналізувати сервісний центр, куди хочете відправити свою техніку. Ознайомтеся з умовами роботи СЦ, зв'яжіться за контактними номерами СЦ, прочитайте відгуки і лише після цього приймайте рішення щодо надсилання. У вашому місті може не бути кваліфікованого СЦ для вирішення вашої проблеми, тому у нас відкрито послугу приймання техніки на ремонт поштою. Як тільки у вашому місті буде відкрито наш СЦ, ви легко зможете звернутися до нас за місцем у вашому місті.

Як дізнатися про статус ремонту?

У телефонному режимі / написати в будь-який зручний месенджер / на сайті у розділі "Статус замовлення". За готовністю вашого пристрою на контактний номер телефону ви обов'язково отримаєте SMS-повідомлення або надійде дзвінок від СЦ.

Які запчастини використовуються для ремонту?

Ми використовуємо лише якісні деталі, на які надаємо гарантію. На жаль, не на всі моделі телефонів можна знайти оригінальні запчастини, тому в нашому сервісному центрі використовуються оригінальні деталі або копії високої якості. Яку деталь встановлюють на ваш пристрій, ви завжди можете уточнити у адміністратора.

Скільки коштує ремонт?

Ціну на послугу ви можете побачити на сторінці сайту у картці товару. Введіть у пошук сайту назву свого пристрою, перейдіть на картку товару, і ви побачите усі актуальні ціни. Ціна за ремонт може змінюватись лише при виявленні додаткових несправностей після діагностики, і вона обов'язково обмовляється з клієнтом.

Яка гарантія на ремонт?

Гарантія на роботу від 1 до 3 місяців, залежно від виду ремонту. Докладніше можна уточнити у адміністратора СЦ під час здачі пристрою на ремонт. Ознайомитись із гарантійними умовами, можна на сторінці «Гарантія»

5 5 голосів
Рейтинг статьи
2 комментариев
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Віктор
5 місяців тому

А якщо я вам відправлю смартфон на ремонт то коли я його отримаю обратно? Мені необхідна заміна скла на xiaomi mi9t.

Ремонт гаджетів у MFIX поштою

У вашому місті, населеному пункті немає сервісного центру з ремонту та обслуговування мобільних гаджетів? Це не проблема! Ми приймаємо мобільні пристрої на ремонт з усієї України за допомогою кур’єрської служби Нова Пошта та Укрпошта. Для зручності ми записали відеоролик, в якому детально показано, як відбувається ремонт мобільних пристроїв через Пошту та які основні переваги ви отримуєте при співпраці з нами.

Дорогі друзі, колеги! Якщо у вас виникли питання, ви можете поставити їх нам через форму вище, і ми обов’язково вам відповімо. Щоб ми могли оперативно підготувати та дати відповідь, будь ласка, напишіть ваше запитання максимально інформативним.