Часто задавані питання
Ви працюєте на вхідних чи тільки по буднях?

Сервісний центр MFIX працює за актуальним графіком робіт, зазначеним у розділі «Контакти»

Скільки часу займе заміна сенсорного скла?

За наявності скла/тачскріну на Вашу модель ремонт займе від 2 до 5 годин. Всі популярні запчастини та матеріали у нас завжди є у наявності на складі.

Скільки часу займе заміна дисплейного модуля?

За наявності дисплейного модуля на Ваш телефон займе від 60 хвилин до 2 годин. Всі популярні запчастини та матеріали у нас завжди є у наявності на складі.

Як довго триває ремонт?

Все залежить від виду ремонту. На кожній картці пристрою на сайті таблиці вказано максимально актуальний час ремонту. Терміни ремонту можуть змінюватись при виявленні додаткових несправностей, що обумовлюються з клієнтом. Форс мажори. Зверніть увагу, що на сайті вказані терміни ремонту без урахування «черги», тому якщо завантаження у майстрів на момент здачі вами пристрою велике – термін збільшується. Про це проінформує адміністратор.

Чи є гарантія на ремонт смартфонів та гаджетів у сервісному центрі MFIX?

Гарантія на роботу від 1 до 3 місяців, залежно від виду ремонту. Докладніше можна уточнити у адміністратора СЦ під час здачі пристрою на ремонт. Ознайомившись із гарантійними умовами, можна на сторінці «Гарантія»

Які запчастини використовуються для ремонту?

Ми використовуємо лише якісні деталі, на які надаємо гарантію. На жаль, не на всі моделі телефонів можна знайти оригінальні запчастини, тому в нашому сервісному центрі використовуються оригінальні деталі або копії високої якості. Яку деталь встановлюють на ваш пристрій, ви завжди можете уточнити у адміністратора.

Що входить у вартість послуг?

У вартість послуг входить ціна на запчастини, використовувані матеріали та виконання робіт майстра. Немає жодних прихованих платежів та доплат. Ціна за ремонт може змінюватись лише при виявленні додаткових несправностей після діагностики, і вона обов'язково обмовляється з клієнтом.

Як я можу розрахуватись за ремонт?

- Післяплатою у відділенні Нової Пошти або Укрпошти після прибуття вашої посилки.
- Оплата на рахунок Банку (VISA, MasterCard).
- Оплата готівкою у сервісному центрі після закінчення ремонту.

Як дізнатися про статус ремонту?

У телефонному режимі /написати в будь-який зручний месенджер/ на сайті у розділі "Статус замовлення". За готовністю вашого пристрою на контактний номер телефону ви обов'язково отримаєте SMS-повідомлення або надійде дзвінок від СЦ.

Чим наш сервіс відрізняється від інших сервісних центрів?

Більшість сервісних центрів в Україні не мають професійного обладнання та кваліфікованих майстрів. Майже всі послуги не беруться за складний ремонт і не мають свого складу запасних частин. Ми особисто знаємо, хто займається ремонтом професійно, а хто збирає замовлення та передає гаджети в ремонт іншим сервісам. До речі, подивіться Ютуб-канали 'топових' сервісних центрів і все стане зрозумілим.

Що робити, якщо на екрані смуги?

У 99% випадків потрібна заміна дисплейного модуля. Не плутайте із заміною скла матриці. Докладніше розписано у нашій статті «На екрані телефону з'явилися смуги, плями»

Які бренди ви ремонтуєте?

Сервісний центр обслуговує на сьогодні лише мобільну техніку. Актуальний список брендів ви можете побачити на сторінці «Бренди»

Чи потрібний попередній запис на ремонт?

Ця послуга реалізована на нашому сайті. Скориставшись таким функціоналом, ви скоротите час на зайві питання з боку сервісу та одразу отримаєте відповідь у телефонному режимі на передану інформацію, яку ви вказали у повному обсязі у формі «Записи на ремонт»

Як надіслати у наш сервіс пристрій поштою?

У вашому місті, населеному пункті немає сервісного центру з ремонту та обслуговування мобільних гаджетів? Це не проблема! Ми приймаємо мобільні пристрої на ремонт з усієї України за допомогою кур'єрської служби Нова Пошта та Укрпошта. Для зручності ми записали відеоролик, в якому детально показано, як відбувається ремонт мобільних пристроїв через пошту! Перейдіть на сторінку «Ремонт поштою»

Не знайшли відповідь на своє запитання?
Задайте його нам,
відповімо найближчим часом!

Сервісний центр MFIX™

Ми виконуємо професійний ремонт телефонів, смартфонів, планшетів, ноутбуків та інших мобільних гаджетів практично всіх брендів та будь-яких моделей. У нас працюють досить досвідчені сервісні інженери та програмісти, які постійно вдосконалюють свою кваліфікацію та майстерність. У нашому Сервісному центрі є всі необхідні технічні, технологічні та матеріальні ресурси для всіх без винятку видів ремонту мобільних пристроїв.

Ремонтні роботи здійснюються на найвищому рівні — якісно, ​​у найкоротші терміни та за дуже помірними цінами. Навіть якщо наші майстри виконують терміновий ремонт телефонів у Києві – ми надаємо гарантію на виконані роботи. Незалежно від того, терміновий ремонт виконується або звичайний, наші майстри неухильно дотримуються всіх рекомендованих технологічних особливостей та використовуючи найсучасніше обладнання та інструменти, а також тільки оригінальні запчастини для мобільників та якісні витратні матеріали.

Основні переваги ремонту мобільних пристроїв у центрі M-FIX
досвідчений висококваліфікований персонал;
наявність всього необхідного діагностичного та спеціального обладнання, а також програмного забезпечення для якісного та швидкого ремонту всіх моделей мобільників від відомих та маловідомих виробників;
наявність власного величезного складу з оригінальними запчастинами та аксесуарами для мобільних телефонів;
застосування під час ремонту лише якісних витратних матеріалів;
оперативність у проведенні ремонту (від кількох десятків хвилин до 2-х діб);
надання гарантії на виконані ремонтні роботи та встановлені запчастини:
розумні ціни.
Сервісний центр M-FIX дуже цінує свою репутацію, і тому тут здійснюється найсуворіший контроль при проведенні ремонтних робіт, що повністю виключає можливість неякісного ремонту мобільних пристроїв та встановлення деталей сумнівної якості на мобільні пристрої своїх клієнтів.

Ми чекаємо на Вас, і зробимо все можливе, щоб Ви були задоволені!