Умови обслуговування та гарантія:
- Пристрій за згодою замовника прийнято до розбирання та перевірки наявності внутрішніх пошкоджень. Замовник погоджується, що всі несправності та внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в процесі ремонту, що виникли до прийому телефону Виконавцем.
- У разі відсутності запчастин, матеріалів, технічної документації тощо, Виконавець має право в односторонньому порядку відмовитись від проведення ремонту.
- Виконавець зобов’язується провести діагностику та ремонт виключно заявленої Замовником несправності. Час, відведений на діагностику та ремонт апарату, повністю залежить від завантаженості Виконавця та визначається після проведення діагностики.
- У разі неможливості усунення несправності апарат повертається клієнту в тому ж стані, яким був на момент здачі пристрою в сервісний центр. За винятком таких послуг: заміна тачскріна та дисплейного модуля.
- Термін зберігання пристрою 10 діб із орієнтовної дати готовності. Після цього терміну пристрій зберігається на платній основі. За зберігання з 10-го робочого дня (крім неділі, неробочих та святкових днів) нараховується доплата — 30 грн/добу. Якщо пристрій зберігається більше 45 діб (крім неділі, неробочих та святкових днів), він автоматично переходить у статус «утилізований» і відповідальність компанії перед Замовником за безпеку пристрою припиняється.
- Пристрій може перебувати в ремонті в період від 1 до 14 днів, залежно від наявності запчастин та складності ремонту. Ремонт може відбуватися більш ніж 14 днів, якщо це було обговорено з клієнтом.
- Замовник повинен ознайомитися з прейскурантом Виконавця до укладення цього Договору та за необхідності уточнити вартість послуг.
- Будь-яка діагностика виконується на платній основі, якщо не погоджені інші умови.
- Замовник бере на себе ризик повної або часткової втрати функціональності пристрою в процесі ремонту, адже виконавець не може гарантувати працездатність усіх функцій, не знаючи початкових умов, а саме умов експлуатації, наявності попередніх ремонтів, явних та неявних механічних пошкоджень.
- Під час прийому, обумовлюються лише приблизна вартість та термін ремонту. Вони можуть бути переглянуті достроково у випадках, якщо будуть потрібні додаткові роботи та матеріали щодо усунення заявленої у квитанції несправності та/або при виявленні Виконавцем дефектів, не зазначених Замовником. При зміні термінів поставки, цін на комплектуючі та виду ремонту Виконавець повинен повідомити Замовника про зміну вартості та терміну ремонту. У разі відмови – Замовник оплачує вартість вже виконаних робіт та використаних запчастин або вартість консультації (якщо ремонтні роботи ще не проводились).
- Після діагностики, замовник залишає за собою право відмовитись від надання послуг.
- Виконавець не займається продажем деталей для ремонту, а може лише допомогти замовнику у виборі деталі, перевірити функціональність та працездатність перед встановленням.
- Погоджуючись із цими правилами, Замовник погоджується також з умовами гарантії на роботу виконавця, описаних у квитанції.
- Виконавець проводить ремонт лише тих несправностей, які попередньо узгоджені.
- Виконавець не несе відповідальності за збереження інформації в цьому пристрої.
- При заміні тачскрину або скла за пошкоджений дисплей (LCD) сервісний центр M-FIX не несе відповідальності. Повноцінна цілісність матриці (LCD) мобільного пристрою визначається лише після повного розбирання та зрізання битого скла/тачскрину.
- Після того, як Замовник отримав пристрій на якому було замінено дисплейний модуль, скло або тачскрин, гарантія поширюється тільки на встановлення та працездатність встановленої запчастини. На механічні пошкодження з боку Замовника будь-якого походження (саме тріснуло, лежав на ліжку та тріснув тачскрин, був у кишені і сам тріснув і всі схожі випадки) не підпадають під гарантійний випадок. У такому разі ремонт для Замовника лише на платній основі.
- Гарантія на виконані роботи складає один календарний місяць.
- Замовник, отримавши пристрій, на якому було замінено дисплейний модуль або тачскрин, оновлює програмне забезпечення на свій страх і ризик. СЦ M-FIX не несе відповідальності за відмову повноцінної роботи встановленої (замінної) деталі.
- Форс-мажорні обставини. Обставини, що звільняє Виконавця від відповідальності за виконання цього договору. До таких подій відносяться: стихійні лиха, пожежі, потопи, збройні конфлікти, дії влади, протиправні дії третіх осіб (крадіжки, пошкодження та все, що суперечить чинному законодавству України).
- Апарат видається лише за наявності квитанції.
- У разі втрати квитанції апарат може бути виданий за поданням паспорта. Дані Замовника у паспорті та Договорі повинні співпадати.
- У разі втрати квитанції Замовник зобов’язується негайно повідомити про цей факт Виконавця.
- Виконавець не несе відповідальності за видачу апарату особі, зазначеній у квитанції, у разі відсутності повідомлення від Замовника про її втрату.
- Здаючи свій апарат на ремонт, Замовник погоджується з перерахованими умовами, і несе відповідальність за достовірність інформації зазначеної ним у цьому Договорі.
Пристрій не підлягає гарантійному обслуговуванню у наступних випадках:
- Наявність зовнішніх та внутрішніх механічних пошкоджень.
- Виявлення всередині пристрою слідів впливу на нього рідини (корозія, окиснення).
- Виявлення ознак підключення до нерекомендованих джерел живлення, не призначених для цього пристрою.
- Ушкодження апарату, спричинене стрибками напруги в мережі.
- Виявлення стертого або пошкодженого заводського серійного номера (IMEI).
- Виявлення слідів несанкціонованого розкриття апарата.
- Порушення цілісності гарантійних пломб (якщо такі встановлювались).
Гарантія не поширюється:
- Ремонт апаратів з потраплянням рідини та після механічних пошкоджень (виявляється під час огляду або після діагностики).
- Ремонт апаратів на програмному рівні (розблокування, русифікація, скидання налаштувань).