Умови обслуговування та гарантія:

  1. Пристрій за згодою замовника прийнято до розбирання та перевірки наявності внутрішніх пошкоджень. Замовник погоджується, що всі несправності та внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в процесі ремонту, що виникли до прийому телефону Виконавцем.
  2. У разі відсутності запчастин, матеріалів, технічної документації тощо, Виконавець має право в односторонньому порядку відмовитись від проведення ремонту.
  3. Виконавець зобов’язується провести діагностику та ремонт виключно заявленої Замовником несправності. Час, відведений на діагностику та ремонт апарату, повністю залежить від завантаженості Виконавця та визначається після проведення діагностики.
  4. У разі неможливості усунення несправності апарат повертається клієнту в тому ж стані, яким був на момент здачі пристрою в сервісний центр. За винятком таких послуг: заміна тачскріна та дисплейного модуля.
  5. Термін зберігання пристрою 10 діб із орієнтовної дати готовності. Після цього терміну пристрій зберігається на платній основі. За зберігання з 10-го робочого дня (крім неділі, неробочих та святкових днів) нараховується доплата — 30 грн/добу. Якщо пристрій зберігається більше 45 діб (крім неділі, неробочих та святкових днів), він автоматично переходить у статус «утилізований» і відповідальність компанії перед Замовником за безпеку пристрою припиняється.
  6. Пристрій може перебувати в ремонті в період від 1 до 14 днів, залежно від наявності запчастин та складності ремонту. Ремонт може відбуватися більш ніж 14 днів, якщо це було обговорено з клієнтом.
  7. Замовник повинен ознайомитися з прейскурантом Виконавця до укладення цього Договору та за необхідності уточнити вартість послуг.
  8. Будь-яка діагностика виконується на платній основі, якщо не погоджені інші умови.
  9. Замовник бере на себе ризик повної або часткової втрати функціональності пристрою в процесі ремонту, адже виконавець не може гарантувати працездатність усіх функцій, не знаючи початкових умов, а саме умов експлуатації, наявності попередніх ремонтів, явних та неявних механічних пошкоджень.
  10. Під час прийому, обумовлюються лише приблизна вартість та термін ремонту. Вони можуть бути переглянуті достроково у випадках, якщо будуть потрібні додаткові роботи та матеріали щодо усунення заявленої у квитанції несправності та/або при виявленні Виконавцем дефектів, не зазначених Замовником. При зміні термінів поставки, цін на комплектуючі та виду ремонту Виконавець повинен повідомити Замовника про зміну вартості та терміну ремонту. У разі відмови – Замовник оплачує вартість вже виконаних робіт та використаних запчастин або вартість консультації (якщо ремонтні роботи ще не проводились).
  11. Після діагностики, замовник залишає за собою право відмовитись від надання послуг.
  12. Виконавець не займається продажем деталей для ремонту, а може лише допомогти замовнику у виборі деталі, перевірити функціональність та працездатність перед встановленням.
  13. Погоджуючись із цими правилами, Замовник погоджується також з умовами гарантії на роботу виконавця, описаних у квитанції.
  14. Виконавець проводить ремонт лише тих несправностей, які попередньо узгоджені.
  15. Виконавець не несе відповідальності за збереження інформації в цьому пристрої.
  16. При заміні тачскрину або скла за пошкоджений дисплей (LCD) сервісний центр M-FIX не несе відповідальності. Повноцінна цілісність матриці (LCD) мобільного пристрою визначається лише після повного розбирання та зрізання битого скла/тачскрину.
  17. Після того, як Замовник отримав пристрій на якому було замінено дисплейний модуль, скло або тачскрин, гарантія поширюється тільки на встановлення та працездатність встановленої запчастини. На механічні пошкодження з боку Замовника будь-якого походження (саме тріснуло, лежав на ліжку та тріснув тачскрин, був у кишені і сам тріснув і всі схожі випадки) не підпадають під гарантійний випадок. У такому разі ремонт для Замовника лише на платній основі.
  18. Гарантія на виконані роботи складає один календарний місяць.
  19. Замовник, отримавши пристрій, на якому було замінено дисплейний модуль або тачскрин, оновлює програмне забезпечення на свій страх і ризик. СЦ M-FIX не несе відповідальності за відмову повноцінної роботи встановленої (замінної) деталі.
  20. Форс-мажорні обставини. Обставини, що звільняє Виконавця від відповідальності за виконання цього договору. До таких подій відносяться: стихійні лиха, пожежі, потопи, збройні конфлікти, дії влади, протиправні дії третіх осіб (крадіжки, пошкодження та все, що суперечить чинному законодавству України).
  21. Апарат видається лише за наявності квитанції.
  22. У разі втрати квитанції апарат може бути виданий за поданням паспорта. Дані Замовника у паспорті та Договорі повинні співпадати.
  23. У разі втрати квитанції Замовник зобов’язується негайно повідомити про цей факт Виконавця.
  24. Виконавець не несе відповідальності за видачу апарату особі, зазначеній у квитанції, у разі відсутності повідомлення від Замовника про її втрату.
  25. Здаючи свій апарат на ремонт, Замовник погоджується з перерахованими умовами, і несе відповідальність за достовірність інформації зазначеної ним у цьому Договорі.

Пристрій не підлягає гарантійному обслуговуванню у наступних випадках:

  1. Наявність зовнішніх та внутрішніх механічних пошкоджень.
  2. Виявлення всередині пристрою слідів впливу на нього рідини (корозія, окиснення).
  3. Виявлення ознак підключення до нерекомендованих джерел живлення, не призначених для цього пристрою.
  4. Ушкодження апарату, спричинене стрибками напруги в мережі.
  5. Виявлення стертого або пошкодженого заводського серійного номера (IMEI).
  6. Виявлення слідів несанкціонованого розкриття апарата.
  7. Порушення цілісності гарантійних пломб (якщо такі встановлювались).

Гарантія не поширюється:

  1. Ремонт апаратів з потраплянням рідини та після механічних пошкоджень (виявляється під час огляду або після діагностики).
  2. Ремонт апаратів на програмному рівні (розблокування, русифікація, скидання налаштувань).