У вашому населеному пункті відсутній сервісний центр з ремонту та обслуговування мобільних смартфонів, планшетів, ноутбуків та інших гаджетів? Не переймайтеся! Ми приймаємо мобільні пристрої з усієї України через популярні кур’єрські служби. Отримайте найвищий рівень сервісу з ремонту гаджетів через Нову Пошту або Укрпошту по всій Україні!
Інструкція
Крок 1. Зв’язок із менеджером
Зателефонуйте нам за будь-яким із вказаних номерів на сайті або відправте повідомлення через месенджери (Viber, Telegram, WhatsApp).
Крок 2. Відправка гаджета
У телефонному режимі наш представник відповідає на всі ваші запитання щодо ремонту пристрою. Після підтвердження, вам потрібно звернутися до найближчого відділення Нової Пошти або Укрпошти (обирайте кур’єрську службу, яка вам більш зручна) та відправити посилку на наш склад у Київ.
Дані для відправки:
- Місто: Київ
- Відділення Нової Пошти: № 303
- Відділення Укрпошти: № 02059
- Отримувач: Вітковський Євген
- Телефон одержувача: +38 (093) 217-19-93
Коли посилка надходить до нашого сервісного центру, адміністратор зв’язується з вами по телефону та уточнює всі нюанси, що стосуються вашого пристрою. Переконливе прохання передавати адміністратору повну інформацію про пошкодження, попадання рідини та які ремонтні роботи вже відбувалися з пристроєм, оскільки дана інформація допоможе прискорити ремонт вашого гаджета. Обов’язково запакуйте надійно ваш пристрій. Бажано в «рідну» коробку, це унеможливить пошкодження при перевезенні.
Графік отримання та відправки:
- Отримання посилок з Нової Пошти: Пн-Сб з 15:00 до 16:00 (може змінюватись).
- Отримання посилок з Укрпошти: Пн-Сб з 10:00 до 11:00 (може змінюватись).
- Відправка після ремонту Новою Поштою: Пн-Сб з 16:00 до 17:00 (може змінюватись).
- Відправка після ремонту Укрпоштою: Пн-Сб з 19:00 до 20:00 (може змінюватись).
Крок 3. Повідомляємо про готовність ремонту
Після закінчення ремонту адміністратор повідомляє вас про готовність вашого замовлення, а також обов’язково погоджує з вами терміни зворотної доставки у ваше місто. Якщо ремонт пристрою недоцільний, ми вам повідомимо про це і відправимо назад. Діагностика в даному випадку – безкоштовна.
Крок 4. Оплата та отримання
- Післяплатою у відділенні Нової Пошти після прибуття вашої посилки.
- Оплата на банківський рахунок (VISA, MasterCard, Google Pay, Apple Pay).
- Оплата готівкою у сервісному центрі після закінчення ремонту.
*На всі послуги, які надаються нашим сервіс-центром MFIX, поширюється гарантія. Перегляньте умови гарантії тут. Ми виключно дотримуємося законодавства України, зокрема закону “Про захист прав споживачів”. Детальнішу інформацію ви можете знайти на сайті Верховної Ради України.