Чому смартфон "не бачить" сім-карту? 12 перевірених причин та способи їх вирішення

Багато власників смартфонів стикалися з тим, що їхній гаджет «не бачив» вставлену в нього sim-карту. Причин тут може бути багато, проте їх всі принципово можна поділити на дві групи: проблема або в сімки, або в телефоні. Іноді можна розібратися з проблемою самостійно, іноді – звернувшись до свого мобільного оператора, але найчастіше доводиться звертатися до сервісного центру.

Чому не працює сім-карта в телефоні: 12 можливих причин та способи їх вирішення

  1. Карта заблокована оператором. Буває так, що SIM-картою протягом декількох місяців не користувалися (або не поповнювали рахунок), тому оператор міг визнати її неактивною та заблокувати. У такому разі слід звернутися до відповідного мобільного оператора з проханням про його розблокування.
  2. У карти минув термін придатності. Трапляється: купили «сімку», а потім її довго не використовували. Якщо картка була своєчасно не активована (у зазначений на упаковці термін), то, звісно, доведеться купувати нову.
  3. Увімкнено режим польоту. Під час його використання мобільний зв’язок, Wi-Fi та Bluetooth відключаються. Іноді цей режим можна активувати випадково, навіть не помітивши. Якщо він активований, то просто вимкніть його.
  4. Неправильні налаштування. Іноді тільки що в купленому мобільному телефоні, наприклад, може бути вимкнений слот sim-карти. Слід знайти в меню налаштувань позицію «Диспетчер SIM-карток» та просто активувати її.
  5. Смартфон прошитий під певного закордонного оператора. Як правило, така проблема буває з мобільними телефонами, привезеними з інших країн. Необхідно зробити так зване «розлочення», для цього слід звернутися до солідного сервісного центру, де є спеціальне обладнання та ПЗ. Щоб уникнути такого роду проблем, при покупці апарата «з рук» у малознайомих людей завжди обов’язково перевіряйте – чи можете ви з нього дзвонити.
  6. Карта пошкоджена. «Сімку» можна випадково пошкодити при її перевстановленні з одного апарата в інший або при сильній механічній дії на телефон (удар, падіння з висоти) або при потраплянні всередину вологи. Потрібно звертатися до оператора зв’язку для отримання нової картки або купувати нову.
  7. Невдала переробка стандартної сім-карти microSIM або nanoSIM. У сучасних мобільних пристроях найчастіше використовуються карти формату nano і microSIM, що являють собою звичайну, але тільки обрізану до відповідних розмірів звичайну сімку. Найчастіше таке пошкодження трапляється при спробі обрізати картку самостійно за допомогою звичайного ножа чи ножиць. Подібне трапляється іноді і в невеликих ремонтних майстернях, де використовується для цього кустарне обладнання. Потрібно купувати нову карту.
  8. Пошкоджено слот для сім-картки. Трапляється при недбалих спробах її вилучення. Усунути несправність можна лише в сервісному центрі.
  9. Ушкодження компонентів обв’язки ланцюга сім-конектора (або по-простому – картоприймача). Конденсатори, резистори, варистори пошкоджуються в результаті ударів або попадання на них вологи, а також можуть обриватися користувачами (особливо дамами з довгими нігтями) при спробі заміни сімки. Несправні елементи підлягають заміні.
  10. Сім-карта забруднена. Найчастіше таке трапляється з дешевими моделями телефонів, особливо при недбалому поводженні з ними. Пил може проникати у всі місця всередині корпусу мобільного телефону, в тому числі і туди, де розміщується sim-карта. Можна спробувати усунути забруднення самостійно (наприклад, акуратно протерти його ластиком). Але краще виконати повне чищення телефону в сервісному центрі, де для цього є всі необхідні професійні інструменти та засоби.
  11. Глюк IMEI. Кожен смартфон має індивідуальний код IMEI (International Mobile Equipment Identity) – без якого користуватися послугами мобільного зв’язку неможливо. Потрібно перевірити і цей варіант. Щоб дізнатися IMEI мобільного телефону, слід набрати *#06#. Якщо код не відображається на екрані мобільного телефону, доведеться звертатися до сервісного центру.
  12. Збої у роботі операційної системи гаджета чи програмного забезпечення. Найчастіше таке трапляється при невдалій спробі перепрошивки, переустановки ПЗ або ОС. Можна спробувати самостійно або ще раз виконати цю операцію, або спробувати відновити початкову встановлену заводську версію. Якщо не вдається зробити це самостійно, то жителі України можуть звернутися до сервісного центру MFIX – обов’язково допоможуть.